MunTaH DaRaH DenGaN MaNuSia AyaT KeJi

By | 27/11/2010

Hanya tinggal beberapa jam jer lagi akan tinggalkan shah alam untuk pergi ker KSM.. akan bermalam di sana dan pulang semula ke shah alam pada esok hari.. dan seperti biasa akan kembali aktif pada esok malam yer…


Benci aku bila ada manusia yang suka sibuk hal orang lain, sedangkan aku tak pernah menyibuk hal orang pun… lantak lah kalau ada yang nak baca timeline aku pun, ada aku kisah tapi yang aku kisah bila ada yang mengatakan aku mencari perhatian dengan status-status aku…

Rasanya aku tak perlukan perhatian dari sesiapa, kalau nak baca status aku sekali pun aku tak kisah tapi jangan lah sampai obses sangat sampai status aku menjadi masalah pada kehidupan manusia lain..

Ada jugak yang kata status aku di tujukan pada seseorang, siapa yang makan cili dia yang akan terasa pedas… kalau aku tujukan pada seseorang itu bukan masalah sesiapa lagi pun aku tak mantion nama pun kat status aku tuh…

bukan itu jer kalau boleh siap nak canang kat semua orang tentang status aku tuh, aper ingat bagus sangat buat macam tuh.. ingat aku suka lah bila buat cam tuh… ingat aku suka dengan gurauan bodoh macam tuh….

sudah macam diam jer tak payah nak jadi penyibuk sangat.. tak payah nak tunjuk yang diri tuh baik sangat… tak payah jadi poyo depan aku… sikit pun aku tak akan rasa aper-aper…

seyes kekadang kata-kata kawan aku tuh buat aku sentap, dan terasa yang aku nie terlalu murah pada pandangan dia…

Aku sedar yang aku nie tak cantik sebab tuh tak ada siapa mahu kan aku, tapi aku pun ada perasaan… tak payah nak bandingkan aku dengan perempuan-perempuan cantik yang lain…

muntah darah aku dapat kawan macam tuh, putus wayar otak aku kejam.. dan mula lah aku terfikir nak buat benda jahat dan nak jadi kejam kejap.. tapi aku tak kejam macam tuh…

memang tak boleh tengok aku mahu bergumbira walaupun kejap.. kang aku berubah jadi the hulk baru tau… banyak kesabaran yang aku perlukan bila berhadapan dengan manusia yang macam niE.. harap-harap tak lah sampai kena sawan…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.