Keriuhan yang jarang-jarang di rasai

By | 17/11/2010

Update at nilai via hp by email.. Boleh gitu, yer lah nak online mane ada line tnet kan, sangat sedih betul rasa mati akal aku di buat nye..

Sambung raya kat umah makcik aku, semua ada.. Sepupu sepapat aku pun ada jugak, makcik-makcik aku pun ada jugak.. Jadi kebisingan tu harus lah ada kan..

Aku yang memang tak suka suasana bising dengan jerit bebudak kecik terpaksa lah pasrah untuk beberape hari.. Cepat lah balik shah alam..

Jangan tak percaya ari nie je 11 ketul ayam goreng telah selamat masuk dalam perut aku.. Tak pernah-pernah aku makan ayam goreng banyak macam tuh.. Sila jangan tak percaya..

Hari nie aktiviti makan je lh nampak nye.. Balik shah alam kena diet lh nampak nye..

Layan sepupu sepapat aku bergosip, bukan selalu pun dapat jumpa dioqang setahun sekali pun susah nak jumpa..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.