Kalau Sayang PuN aGak LaH SiKiT

By | 19/11/2010

Seyes aku sangat tak faham bila ada perempuan bodoh yang hanya biarkan diri menjadi keganasan lelaki dan masih mahu bersama dengan lelaki tersebut.. Aku memang tak boleh terima bila ada lelaki yang sakitkan aku sekali pun aku sayang kan lelaki tuh..

baru-baru nie ada seseorang cerita kat aku yang dia jumpa dengan perempuan niE dengan mata lebam di sebabkan teman lelaki memukul nya.. memang aku kenal dengan perempuan tuh tapi agak malas nak masuk campur sebab banyak mana pun aku cakap tetap jugak mereka bersama.. alasan yang di berikan sebab dah kenal lama..

itu bukan lelaki namanya, lelaki di jadikan untuk melindungi perempuan bukannya menyakiti.. itu baru kawan belum kawen lagi.. ntah-ntah lepas kawen lagi teruk aku rasa..

Bila gaduh siap maki hamun dekat facebook semua orang boleh baca dan tahu apa yang di tulis.. tapi bila tengah sayang bukan main lagi.. macam perempuan tak ada maruah jer…

lantak kau lah perempuan, aku tunggu masa nak hentam mak bapak kau sebab mak bapak kau pernah sound aku macam aku nie jahat sangat.. jahat-jahat aku pun aku tak lah nak jadi macam tuh…

aku rasa kalau aku tak jumpa perempuan tuh pun aku tak rugi.. tak kurang aper-aper pun aku rasa…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.