EnTRy PaNaS

By | 10/11/2010

Kalau aku boleh lukiskan kemarahan aku dan tunjuk pada korang mesti korang semua akan lari laju² tinggalkan aku.. tahap kesabaran aku ada had nya, jangan sampai aku maki hamun hanya kerana ada manusia yang tak faham bahasa…

Aku rasa nak terajang muka dia bagi dia faham apa yang aku cakap, bukan sekali aku cakap benda yang sama tapi dah banyak kali kot aku kena ulang ayat yang sama.. bila aku cakap benda yang sama mula lah nak guna ayat macam gampang.. hingat aku akan simpati kalau guna ayat cam gampang….

Serabut aku dengan lelaki perangai macam pondan, perangai cam gampang, perasan bagus tak kena tempat, knon alim tapi perangai macam gampang…

Aku rasa mesti mak dia lahirkan dia dekat kandang vavik sebab tuh dia bodoh tahap otromen tak faham bahasa melayu… atau nak kena guna bahasa vavik baru nak faham…

Aper yang aku datang tipu orang, aku dah bagi tahu kalau ada aper² hal sms jer aku jangan call sebab bila call hp aku akan padam.. tapi tuh pun kata aku tipu.. weh kalau aku tipu pastu aku dapat hp baru tak aper lah jugak nieh aper pun aku tak dapat…

Bila dah kena maki dengan aku tau pulak marah, habis tuh yang aku nie tak tau lah marah… aku sabar jer dengan kerenah lelaki yang ntah aper²… dalam satu hari tak susahkan aku tak boleh agak nya..

Buat lah ayat kesian macam mana pun sikit pun aku tak simpati.. sampai tahap aku dah tak boleh sabar memang malang lah nasib.. jangan sampai aku sumpah jadi iphone 4 baru tahu….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.