Kecelaruan minda yang membebankan

By | 27/10/2010

Aku memang suka mengarut di facebook, pada aku itu adalah tempat terbaik untuk aku betul kan otak aku.. Malangnya kebelakangan nie aku jadi benci untuk mengarut di facebook bila ada yang memerli aku dan membaca timeline aku..

Kawan : kau memang suka mengarut ke kat facebook?

Aku : aku memang suka mengarut ape

Kawan : tu aku tau sebab tuh sampai ada yang nak saman kau

Aku : tak ada sebab dia nak saman aku, kalau dia nak saman aku pun ada aku kisah

Kawan : tapi model tuh memang cantik kan

Aku : biar sakit mata jangan sakit hati

Kawan : kalau hati sakit mata pun sakit macam mane?

Memang rosak otak aku layan kawan aku tuh.. Ada je benda yang aku lakukan yang buat dia pertikaikan..

Aku masih belum melihat kesan penulisan aku yang lepas.. Kekadang memang aku ketawa bila ada stalker yang mencari perhatian murahan..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.