Category Archives: Kehidupan

6 Cara Untuk Menjadikan Hiasan Dalaman Rumah Anda Bertema Scandinavian

Hiasan dalaman ala Scandinavian adalah sangat ringkas, mengikut keperluan dan praktikal; sesuai untuk kebanyakkan rumah di Malaysia yang rata-rata kini bersaiz lebih kecil. Gaya hiasan Scandinavian yang praktikal dan sofistikated juga lebih kemas, anggun dengan nilai estetika keselesaan untuk sesebuah rumah. Walaupun hiasan ala Scandinavian ini tidak mempunyai satu ciri yang wajib, tetapi terdapat beberapa elemen yang mendefinisikan… Read More »

Selepas Sekian Lama

  Dulu saya selalu tertanya-tanya kemana mereka semua, macam mana kehidupan mereka sekarang. saya tanya sendiri lagi adakah mereka masih ingat suatu ketika dulu? saya tiada jawapan pada masa itu dan untuk kali keberapa saya hentikan pencaian saya. Beberapa hari lepas saya nampak kawan kakak saya masukkan gambar tu di mana dia tag beberapa orang yang saya kenal… Read More »

Mee Rebus JDT Tam Nasi Ayam

Malam merdeka tinggal kami 4 orang saja di rumah, bagaikan mati akal dan tak tahu nak buat apa masing-masing hanya mengadap tv dan pc masing-masing .. saya macam biasa habiskan masa dengan membaca …. lama tak membaca sebenarnya jadi bila dah dapat membaca memang tak ingat apa lah. mak saya kata “malam nak makan apa tapi yang murah… Read More »

Rojak Seafood Tam Nasi Ayam

  Makan Makan Makan tu je kerja saya sekarang ni,  baru lepas makan 5 minit dah nak makan lagi jadi kenalah makan untuk mengelakan rasa lapar yang terlampau kan … bhahahahaha dasyat betul nafsu makan saya sejak dua menjak nieh sampai susah nak kawal. selagi boleh makan kita makan lah nanti dah tak boleh nak makan apa pun… Read More »