Aura Holistic Oil

By | 27/05/2017

 

Seminggu yang lepas masa saya jumpa Kak Siti dia ada bebel pasal Aura, saya memang tak tahu apa-apa tentang aura ni jadi saya dengarkan saja lah dia bebel pasal Aura semua ….

Masa tu Kak Siti keluarkan sekotak Aura Holistic Oil dan bagi pada saya .. Kak Siti Kata ” bukak lah boleh cuba dan belajar macam mana nak guna” saya pun bukak lah kotak tu .. maka bermulalah sesi belajar macam mana nak gunakannya.

habis belajar dan dengar Kak Siti bebel saya pun balik rumah dengan perasaan gembira .. hahahaha tak tahu gembira sebab apa sebenarnya ….

malam tu masa mandi saya cuba Aura Holistic Oil tu .. macam biasa titis beberapa dalam baldi berisi air .. dan saya selawat bla bla bla dan saya pun mandi lahh ….

siap semua saya titis beberapa dekat tapak tangan dan sapu lah kat muka ( antara percaya dan tak masa tu ) masa saya tengah buat kerja saya sedar ada satu perasaan tenang dan saya boleh fokus untuk siapkan kerja. saya ingatkan itu sebab suasana ..

ini dah seminggu saya gunakan Aura Hlistic Oil dan Alhamdulillah ianya berkesan dengan saya.. perasaan saya dan tenang, saya sudah makin boleh fokus dengan jadual kerja, mood saya pun dah stabil paling penting perasaan marah saya pun dah banyak kurang.

sebenarnya beberapa minggu lepas tahap kemurungan saya makin bertambah, tahap sabar saya memang dah tak boleh nak kawal, tahap marah saya memang berganda benda kecik pun akan boleh buat saya nak mengamuk. tapi semua tu berubah bila saya jumpa dengan Aura Holistic Oil …

sebenarnya apa pun yang kita mahu lakukan doa juga penting, dalam setiap penggunaan Aura Holistic Oil saya doa supaya diberikan ketenangan semua ….

 

Korang yang nak cuba Aura Holistic Oil ni boleh lah cari Kak Siti dan dengar kata sekarang ada harga promosi tapi silalah tanya dulu ….

 

2 thoughts on “Aura Holistic Oil

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge