Imaan Suci Wipes & Imaan Feminine Wipes

By | 06/04/2017

Korang pernah dengar tentang IMAAN Suci Wipes tak? tak pernah kan jadi korang kena baca sampai habis supaya korang tahu itu adalah produk apa. tak rugi pun korang baca lagi-lagi korang yang suka bermain dengan make up.

Imaan Suci wipes ni sangat bagus untuk wanita yang sukakan make up dan dalam masa yang sama ada masalah masa nak ambik wuduk, ye lah kan tak kan korang nak bawak make up remover segala bagaikan, kalau saya pun memang rasa leceh lah jugak kena bawak segala benda bila nak solat.

jadi dengan adanya Imaan suci wipes ni korang tak payah nak risau lagi, sebab paket pun kecik boleh muat dalam handbag korang dan tak adalah berat sangat.

kenapa Imaan Suci wipe :

– Suci tanpa alkohol
– pembuangan solekan kalis air
– meke uptebal mudah di bersihkan
– sesuai untuk semua jenis kulit
– senang di bawa
– membersih dan menyegarkan wajah

 

Satu lagi produk dari Imaan, pernah dengar Imaan feminine wipes tak? kalau tanya saya mesti saya kata ini adalah pertama kali saya dengar dan tahu ada produk macam nie. jadi apa kata kita berkenalan dengan produk yang ni pulak.

Siapa kat sini dalam handbag ada tisu, dan itu adalah benda wajib yang harus ada dalam hanbag korang.. Β baiklah kita adalah sama. mesti kena ada tisu kan lagi-lagi bila pergi tandas awam sebab kebanyakkan tandas awam ni tak sediakan tisu lagi parah tandas awam tu tak ada air .. lagi sadis hidup dan rasa itu adalah hari yang paling teruk.

dengan Imaan feminine wipes ni korang tak perlu risau lagi kalau tak ada tisu atau air sebab feminine wipes akan membantu menyelesaikan masalah korang..

kenapa mesti Imaan feminine wipes :

– solat tanpa was-was
– aman ketika haid
– tiada keputihan
– tiada bau
– segar dan yakin
– PH seimbang
– Tiada masalah kegatalan
– pelengkap istinjak
– mudah di bawa

Nampak tak betapa Imaan akan menyelesaikan masalah harian gegurl semua sekurang-kurangnya korang akan rasa yakon sepanjang hari, ye lah kan bila kita kurang rasa selesa maka kita tak akan rasa yakin.

 

Facebook : imaan suci wipes
Insta : Imaan Suci wipes
website : www.imaansuci.com
Hubungi : Hafiyya Farhaana

 

One thought on “Imaan Suci Wipes & Imaan Feminine Wipes

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge